1. KØB HOS NORDWELL

Nordwell ApS 
Erhvervsparken Klank 3
8464 Galten 
CVR-nr.: 41 60 12 05

2. PRISER

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms og andre afgifter.

Der tages forbehold for:

- Valutaændringer
- Force majeure
- Leveringssvigt
- Afgiftsændringer
- Udsolgte varer og trykfejl

3. ORDREBEKRÆFTELSE

Når du modtager ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling.
Hvis du opdager fejl, eller har ændringer til din ordre, bedes du kontakte NORDWELL på support@nordwell.dk.

4. LEVERING

Prøvepakker afsendes med DAO365 og leveres normalt indenfor 1-2 arbejdsdage. Der kan dog være længere leveringstid i forbindelse med tilbudskampagner, helligdage og lignende. I tilfælde af at DAO365 ikke kan omdele til privatadressen grundet særlige omstændigheder, vil pakken blive leveret til pakkeshop. DAO365 er i besiddelse af nøglerne til 99% af landets opgange. 
NORDWELL sender alle abonnementsordrer fragtfrit. NORDWELL leverer kun varer indenfor Danmark.

5. BETALING

De mulige betalingsmåder på NORDWELL er:

- Dankort
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard

Vi har SSL-kryptering på vores webshop, som sikrer, at de informationer du indtaster kun kan ses af Nets.
Det samlede beløb trækkes først, når varerne afsendes fra vores lager.

6. FORTRYDELSESRET

Ved forbrugerkøb, hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet, har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.

Du har altså 14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager dine varer. Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen returneres i uåbnet emballage. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du tager varen i brug. 
Fortryder du dit køb, kan du enten nægte modtagelse af pakken eller sende varen retur til:

Nordwell ApS
Erhvervsparken Klank 3
8464 Galten
Att.: Support

Vi beder dig vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt på www.nordwell.dk.

Nægter du modtagelsen af pakken eller lader være at afhente den på posthuset/pakkeshoppen, vil du blive opkrævet forsendelsesudgiften for at DAO returnerer pakken til os.

Vi anbefaler, at du kontakter os (Nordwell), hvis du har spørgsmål til, hvordan varen returneres korrekt via DAO, samt at varen sendes som pakkepost. - På den måde er der mulighed for at spore pakken, hvilket fjerner enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Nordwell. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, hvis udlevering ikke har fundet sted.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via tlf: 20 82 21 96 eller på mail: support@nordwell.dk. 
I din meddelelse skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til DAO eller anden fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen returneres i original emballage. Manglende original emballage medfører en forringelse af salgsværdien, hvorfra du ud fra en vurdering foretaget af Nordwell vil blive krediteret et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsen.

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

- Varer som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

- Varer som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen.

7. REKLAMATIONSRET

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Nordwell, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du er forpligtet til at angive, og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen viser sig.
Som udgangspunkt kan du kun klage over fejl, der viser sig 
senest 2 år efter, du har fået varen leveret. Klageretten gælder for fabrikationsfejl, men ikke slid som følge af brug af varen.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

8. ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Nordwell indenfor rimelig tid efter varens modtagelse.

Varen returneres i det tilfælde til nedenstående adresse på kundens regning:

Nordwell Aps
Erhvervsparken Klank 3
8464 Galten
Att.: Support

Du bedes beskrive varens fejl eller mangler i forbindelse med reklamationen, samt oplyse ordrenummeret.
Varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav eller som sendes uden porto. Desuden henter vi ikke pakker, der er blevet sendt “uden omdeling” med Post Danmark til en GLS pakkeshop eller lignende.

Har du sendt en vare til os grundet fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen.
I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

9. FORSVARLIG RETURNERING

Alle produkter der returneres til Nordwell skal være forsvarligt indpakket. Hvis du har brudt produktemballagen, bedes du kontakte kundeservice på support@nordwell.dk.

Vi anbefaler, at varen returneres via DAO, samt at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Nordwell. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, hvis udlevering ikke har fundet sted.

10. HVAD GØR VI MED DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER (PERSONDATAPOLITIK)?

For at du kan indgå aftale med os på Nordwell, har vi brug for følgende oplysninger:

- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail
- Fødselsdato (for at bekræfte, at du er 18 år eller ældre)

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysninger slettes eller anonymiseres løbende, efterhånden som det formål de blev indsamlet til, afsluttes. Personoplysninger gemmes højst i 12 måneder efter sidste brug.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcist hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Oplysninger afgivet til Nordwell videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Nordwell har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed kan rettes til Nordwell via
e-mail: support@nordwell.dk.

Læs mere om Nordwell's privatlivspolitik

11. COOKIES

På www.nordwell.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan du gør, afhænger af din browser.

12. LOGSTATISTIK

Vi bruger en logstatistik på Nordwell, hvilket betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra, og hvor på hjemmesiden det forlades, mv. Log Statistikken anvendes kun med det formål at optimere www.nordwell.dk.

13. ABONNEMENTSVILKÅR

Aftalens indgåelse

Abonnementsbetingelserne gælder for alle typer af vores abonnementer. Ændringer i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal straks meddeles skriftligt til Nordwell på support@nordwell.dk eller ændres via din konto på vores hjemmeside.
Du vil modtage en kvittering for din abonnementsaftale via e-mail.

Ændring af abonnementstype

Ændring af abonnementstype (hver 1. måned) sker uden beregning. Ændringen træder i kraft ved den eksisterende periodes udløb. Man skifter abonnementstype enten via ”Min konto”.

Bindingsperiode og opsigelse

Aftalen er gældende fra den dag, hvor du indgår abonnementsaftalen, og fortsætter til du opsiger abonnementet, eller grundet manglende betaling. Abonnementet kan opsiges, når du ønsker det og med øjeblikkelig virkning. Du binder dig ikke for noget ved Nordwell. Dog skal abonnementet opsiges, inden vi har sendt den pågældende levering.
Har du allerede modtaget leveringen, skal du gøre brug af fortrydelsesretten.
Opsigelse skal ske via din konto på hjemmesiden eller personlig skriftlig henvendelse til Nordwell på 
support@nordwell.dk.


Hvornår vil min abonnementsbetaling blive trukket?

Betaling for dit abonnement sker, når Nordwell har afsendt din ordre. Du vil i forbindelse med at pengene bliver trukket modtage en mail med oplysninger om beløb, samt hvad ordren indeholder. Beløbet vil matche den abonnementsløsning, du har bestilt. Pengene bliver trukket den dag, din ordre afsendes, jf. den dato, du har oprettet dit abonnement og det interval du har valgt. Din ordre vil altid blive sendt den første hverdag efter din bestilling. Dette vil også være gældende for fremtidige modtagelse af vores abonnementsløsninger.

Betaling

Betaling for levering bliver trukket på dit betalingskort samme dag som afsendelse finder sted. Pakker sendes via DAO365. Kvittering for hvert køb via betalingskort fremsendes pr. e-mail. Ellers kan der altid via din konto på nordwell.dk opnås adgang til ordrehistorik, kvitteringer samt abonnements info, se mere på din konto. Hvis betaling ikke sker senest ved forfald, opkræves et gebyr for hver rykkerskrivelse på 10 % af regningens størrelse. Ved en for sen betaling forbeholder Nordwell sig ret til at pålægge morarenter i henhold til renteloven §5, stk. 1. Modtages betaling for abonnement ikke, kan Nordwell uden varsel ophæve abonnementsaftalen.


Ændring af betalingsoplysninger på abonnementet

Har du fået nyt betalingskort eller under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger, er det vigtigt, at du går ind på din konto på hjemmesiden og ændrer oplysningerne.
Sker det ikke, vil Nordwell ikke have mulighed for at trække betaling for ordren, og du vil dermed ikke modtage nogle varer.
Hvis du er i tvivl om noget omkring betaling, er du meget velkommen til at kontakte os på support@nordwell.dk. 


Ændringer af betingelserne for abonnementet?

Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyr nedsættelse, kan af www.nordwell.dk foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af denne aftale til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage.

Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis ikke du har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft.
Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelig på www.nordwell.dk.

Misligholdelse

Hvis du misligholder din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne, er Nordwell berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel.

Behandling af personlige oplysninger

For at administrere dit abonnement behandler Nordwell en række oplysninger om dig, herunder navn, adresse, telefonnummer, e-mail, alder og andre forhold af betydning for dit abonnement. Ved tegning af abonnement giver du samtykke til, at vi kan benytte oplysningerne til administration af dit abonnement samt til statistiske formål.

14. Elektronisk og telefonisk henvendelse

Som betingelse af oprettelsen af et medlemskab hos Nordwell, giver du samtidig samtykke til, at Nordwell må kontakte dig med elektronisk post og via telefon. Du vil modtage elektroniske meddelelser i form af e-mails på din registrerede e-mailadresse og SMS-beskeder på det registrerede mobiltelefonnummer. Nordwell vil via elektronisk post kontakte dig med informationer om opdateringer, ændringer mv. vedrørende dit medlemskab hos Nordwell.

Du vil også kunne blive kontaktet via telefon på det registrerede mobiltelefonnummer med service/vejledning i, hvordan du får mest ud af dit nuværende medlemskab. 

 

15. ER DU I TVIVL?

Såfremt der opstår tvivlsspørgsmål, er du altid velkommen til at rette henvendelse til vores support på: support@nordwell.dk.

16. Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du henvende dig til vores support på: support@nordwell.dk ellers via vores kontaktformular

Hvis ikke det lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, hvis betingelserne herfor er opfyldt.
Klager over almindelige varer skal du gå til Forbrugerklagenævnet med, eller oprette en sag ved den nye europæiske forbrugerportal ODR.

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odr 

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby

www.forbrug.dk 

Kontakt os

valgfri

Registrer

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Eller Reset password